måndag 18 augusti 2008

snart slut



nu är sommaren i göteborg nästan slut.
det känns lite sorgligt,men ändå väldigt skönt att komma hem igen.
har saknat alla kompisar och min lägenhet.
domhär sista dagarna är helt panikartade, försöka hinna träffa alla man inte sett sen början på sommaren och hinna göra allt man inte gjort.

idag har jag och daniel vart ute och plockat blåbär.
det var varmt och svettigt men vi hittade en liten tjärn att stoppa fötterna i.
det var bra.
ikväll blir det kanske middag hos fredrik, vi får se.

jag har skadeanmält min telefon och känner mej otroligt vuxen och ansvarsfull när jag gör sånt, jag hatar liksom att ta ansvar....
hoppas jag får en ny snart iallafall, lånetelefonen börjar gå mej på nerverna....
dagens i-landsproblem kanske...

i lördags var vi på födelsedagskalas hos filip. han fick en nyckelring och vi fick ett brödrecept som jag testbakar nu.
öl bröd.
gottgott.
ska gå och spana så det jäser bra.

Inga kommentarer: