tisdag 4 augusti 2009

no more bike

Min cykel gick sönder idag.
Eller trampan snarare, den har vart kass ett par veckor, har liksom inte gått att trampa runt.
Idag stannade jag och Daniel på cykelmecken och skulle få trampan bortskruvad så vi kunde skruva på en ny...
Det gick sådär. Den gick som lite sönder. Sen gick den mer sönder och det skulle beställas grejer till höger och vänster.
Vilket betyder att cykeln blir borta länge = få gå till jobbet (tar typ en timme eller nåt)
Ledsen tjej -84.
No more bike




MEN - stackars cykelkillen som hade pajat cykeln (fast det var inte hans fel för den var trasig i vilket fall) fick dåligt samvete och gav mig en lånecykel.
Hurra - nu är det nästan som jag har köpt en ny fin svart en. Man kan ju låtssas iallafall. Imorron blir det premiärtur till jobbet, sen ledig på torsdag - hurra.

Nu ska jag titta klart på allsång på skansen (töntigt, jag vet) och leta lägenheter.

Har hittat en jättefin för knappt en mille. Men dyr hyra,självklart. Att det aldrig finns nåt skabbig billigt som man kan rusta upp själv. Men här finns fina bilder iallafall:










Drömma kan man ju alltid.

Inga kommentarer: