söndag 3 maj 2009

besök




nu har malin och anna precis varit här på spontanbesök.
vi åt glass på torget och skvallrade.
sen köpte jag och malin lika dana tröjor på gina tricot och I love it!
vit och blårandig.
bästa.
kanske får ni se den sen. kan slå vad om att halva stan har lika dana...

nu ska jag baka en paj som inte ska vara så onyttig.
undrar hur det ska gå.
jag var och tränade imorse så jag kan äta det iallafall.
men det gynnar väl om man kan göra en bra variant iallafall.
sen ska vi ta med den till marielouise och andreas och titta på marielouise mage.
bebisen är planerad tills imorron så man kan ju hoppas på att den inte kommer en dag för tidigt...

igår invigde vi våran nya grill, moa, evelina, jag och daniel.
den gick finfint och det var hur gott som helst.
lite kallt när solen gick ner, men nu känns det att det snart är sommar!

Inga kommentarer: