torsdag 13 november 2008

let´s eat the world

från igår:


sjukt trevligt och världens roligaste kulturutbyte.
fick lite insiderinformation om indien och det var länge sen jag skrattade så mycket.
och shit! min engelska är lite knagglig...hur ska det gå nästa år egentligen?
men oj - va kul!
massa olika sorters mat, lite gott - ganska mycket äckligt.
råkade svära och grimasera över en iransk rätt - som självklart killen mittemot hade gjort, finfint.
men han fick trösta sej med en halv chokladboll som jag hade rullat så fint.
efteråt försökte våra nya kompisar få med oss till vatra och festa, men gammal som jag är (plus att jag hade ont i magen - kanske lite mjölk, och mådde illa- för mycket mat)så gick jag hem, borstade tänderna och kröp under täcket.
somnade på en gång och vaknade två timmar senare med skitont i magen.
var vaken och tyckte synd om mej i ett par timmar innan jag somnade om igen och missade att jag hade sovmorgon.
gick till skrapan och undrade varför ingen var där, gick hem och hade ont imagen igen.
det är skumt dethär.
undrar om jag skulle ta reda på vad det är?

Inga kommentarer: