fredag 28 november 2008

bakning och inget pluggande i sikte

jag bakar äntligen mina kära lussebullar.
ni kan få se bilder sen.
om jag inte misslyckas alltså.
under tiden har jag googlat mejsjälv.
jag hittade en text om mej från min handbollskarriär (upp som en sol och ner som en pannkaka) som jag läste och faktiskt tillochmed rodnade av.
http://www.lagsidan.se/damlagethkg/nyhet-83237-2-suveraent~jonna.html

det är ju mej dom har skrivit om!
(målisen som var med en termin och slutade för att vi inte kunde få skjuts fram och tillbaka längde. samt stal det nya fina matchstället som är omtalat i texten)

men jag hade glömt vad kul det var.
när man inte vart träffad av bollen vill säga, eller mest av allt gillade jag ju när vårt lag anföll och jag kunde stå och skrika uppmuntrande ord.

Inga kommentarer: