torsdag 10 mars 2011

Chitwan nationalpark

Vi är lediga idag, jag och Daniel.
Ute blåser full storm och det blötsnöar från sidan. Vi har ägnat dagen åt slappande i soffan, lagat thaimat och spikat upp tavlor. Äntligen.

Ligger nu i soffan, dricker kaffe och äter vaniljbulle som jag bakade i höstas. Läser om Nepal igen. Nu är jag inne på nationalparker. Särskillt en som heter Chitwan. Där kan man blandannat göra sånthär:


Ingenting kostar nåt. Elefantsafari heldag - 80 spänn. Paddla kanot genom parken - 65 spänn.
Hyra mountainbike - 10 spänn.
Jag längtar så jag sprängs!

Ikväll ska vi underhållas hemma hos Johan och Malin och jag ska få träffa Elia för första gången. Sen ska vi trycka i oss semlor igen. Men först premiär för lite aftopowerdance - lite nervös som vanligt. Men det blir nog kul!
Har ju accepterat zumban nu och det är ju fantastiskt kul även om man ser lite löjlig ut!

Inga kommentarer: