lördag 4 april 2009

mot nya aventyr

imorgon lamnar vi goa for vidare aventyr i mumbai.
alltsa annu en lang natt-tags-resa. men det ska nog ga bra det med.
i mumbai vantar shiopping pa allvar - ska bli grymt kul!

imorse nar jag skule ta mitt efter-frukosten-dopp i havet sag jag nat stort mellan vagorna...vad kunde det vara?
det var en svinstor delfin, inte manga meter ut i vattnet!! askul
jag fegade ur lite pa badningen forst, den hol sej liksom precis dar jag hade tankt simma, men sa plaskade jag lite i vattenet, egentligen bara for att kunna saga att jag "har simmat med delfiner". fast jag var svinradd hela tiden.
ananrs har dagen tilbringats med min nya kompis bodyboarden.
det ar grymt kul att surfa i domhar vagorna! och man slar sej bara ibland!
vill inte riktigt aka harifran, men vi har fatt solbranna, bad och lugn och ro som vi ville sa det ar val dags innan vi gror fast i solstolarna.

onska oss lycka till och att vi inte blir for lurade i storstaden pa 20 miljoner invanare!

Inga kommentarer: