tisdag 24 juni 2008

morgonstund..

har inte guld i mun.
särskilt inte när man vaknar av att dom borrar i väggen för att få ner gamla tegelstenar.
jag tycker dom ska bli klara med balkong/fasad byggandet snart,men dom bara skjuter på det hela tiden, jag fattar inte vad dom gör egentligen, dom slappa asen.
så i paniken över att få trumhinnorna bortsprängda kom jag på att jag kunde gå ut och springa så jag slapp dom, men så fort jag satte ner vänsterfoten på golvet kom jag på att jag inte alls kan det.
dålig fotdag.
leden som är försliten har sina dagar, ibland går det bra och ibland inte alls.
idag var en inte alls dag.
så jag fick gå istället.kändes sådär kul.
men det onda släppte efter typ 30 minuter,men då fick jag skoskav istället.
tipptopp dag.

nu lyssnar jag på rockapella och blir glad igen.
och så har världens bästa daniel lagat finmat till mej idag, bästa killen.
me like.

sen är det första dagen på jobbet som jag går själv idag.
får se om jag kommer hem. känns lite nervöst.

Inga kommentarer: